Treść strony

 

ZAPYTANIE OFERTOWE PRZEWODNIK OSÓB NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH

ZAPYTANIE OFERTOWE PRZEWODNIK OSÓB NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH

dla uczestników projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących” ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

data zapytania: 30.07.2018r.

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
  2. Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących TRAKT,

    adres siedziby: ul. Wilcza 70/40, 00-670 Warszawa,

    adres biura: al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa

    e-mail: fundacja@trakt.org.pl

  3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  4. Przedmiotem zamówienia jest:

    Zapewnienie przewodników osób niewidomych i słabowidzących w trakcie 3 zjazdów szkoleniowych, nie więcej niż 4 przewodników / nie więcej niż 15 godzin na dzień szkoleniowy.

    Lokalizacja: 2 zjazdy szkoleniowe w Krzyżewie, 1 w Bydgoszczy w ośrodku, w którym odbędzie się spotkanie grupowe uczestników projektu. W wymiarze do 50 godzin za zjazd.

    Termin wykonania usługi: sierpień – wrzesień 2018

    Termin składania ofert: 6 sierpnia 2018

    Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłonienia do realizacji zadania więcej niż jednego Wykonawcy.

  5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
  6. 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe

    80533100-0, usługi szkolenia komputerowego

  7. ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY
  8. ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO
    • – Zapewnienie miejsca zjazdów, uczestników projektu.
    • – Wyboru najkorzystniejszej oferty i zawiadomienie Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty nie później niż 5 dni po terminie składania ofert.
  9. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
  10. sierpień – wrzesień 2018

    Miejsce realizacji szkoleń grupowych: miejsce wskazane przez zamawiającego: nie dalej niż 270 km od Warszawy w ośrodku, w którym odbędzie się spotkanie grupowe uczestników projektu;

  11. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń (złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją oferty), a ponad to:

    • 1) posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu asystenta osoby niepełnosprawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U. poz. 184, z późn. zm.)
    • lub

    • 2) ukończyły kursy przewodników osób niewidomych i słabowidzących
    • lub

    • 3) posiadają minimum średnie wykształcenie i udokumentowane doświadczenie (minimum 50 godzin) w pracy z osobami z dysfunkcją wzroku
    • lub

    • 4) posiadają wykształcenie kierunkowe – pedagogiczne, tyflopedagogiczne lub pokrewne
    • lub

    • 5) zapewnią kadrę zgodną z powyższymi wymaganiami
  13. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
  14. Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające jego wykształcenie i doświadczenie w formie kserokopii/skanów.

  15. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
  16. Złoty Polski

  17. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
    • – Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie,
    • – Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania,
    • – Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązują się nie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego,
    • – Oferta powinna zawierać łączne koszty związane z realizacją zamówienia,
    • – Ceny należy podać w kwocie brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ze składkami pracodawcy,
    • – Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
  18. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
  19. Dominika Buchalska / d.buchalska@trakt.org.pl

  20. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
  21. Oferta powinna zostać dostarczona do biura Fundacji Polskich Niewidomych i Słabowidzących Trakt, al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa, do dnia wskazanego w zapytaniu do godziny 15.00.

    Na kopercie należy umieścić dopisek PRZEWODNIK.

    Liczy się data i godzina wpływu do biura Zamawiającego. W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.

    Zamawiający nie zwraca Wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.

  22. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
  23. Cena – 80 pkt.

    Dyspozycyjność – 20 pkt

  24. SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY
    • 1) Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert
    • Cena – 80%

      Dyspozycyjność – 20 %

    • 2) Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium.
    • Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostały ocenione jako najkorzystniejsze tj. uzyskały największą liczbę punktów w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:

      a) Kryterium cenowe:

      Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto realizacji usługi (1h zegarowa zajęć) – 80 pkt.

      najniższa cena

      liczba punktów = ————————– x 80

      cena badanej oferty

      b) dyspozycyjność , za zgłoszenie gotowości do każdej z części 5pkt. w sumie 20pkt.

      W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

  25. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
  26. W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.

  27. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
  28. Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  29. 17. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
  30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

  31. UWAGI KOŃCOWE
    • a) Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
    • b) Praca jest wykonywana w ramach umowy zlecenia. Płatność realizowana będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku. Warunkiem przyjęcia rachunku do płatności jest podpisanie przez obie ewidencji czasu pracy.
  32. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  33. Do zapytania ofertowego dołączono:

    Załącznik nr 1 – Formularz oferty

    Od lewej znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie oraz odwołania do Programu Regionalnego; w środku flaga Polski z napisem Rzeczpospolita Polska następnie logo promocyjne Mazowsza złożone z ozdobnego napisu Mazowsze oraz podpisu Serce Polski; zestaw podstawowy zamyka znak Unii Europejskiej złożony z flagi Unii Europejskiej i napisu Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Społeczny. Napisy znajdują się po lewej stronie flagi.

    Błąd: Nie znaleziono pliku licznika!Szukano w Link do folderu liczników