Treść strony
ZAPYTANIE OFERTOWE asysta dla osób niewidomych i słabowidzących
asysta dla osób niewidomych i słabowidzących uczestników projektu oraz personelu projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
data zapytania: 04.07.2018r.
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- a) wsparcie eksperta merytorycznego oraz kierownika projektu przy zapoznawaniu się z papierowymi wersjami dokumentów LISTNUM a. dotyczących projektu (m.in. ofertami napływającymi w związku z zapytaniami ofertowymi, formularzami zgłoszeniowymi itp.),
- b) dbanie o graficzną stronę przygotowywanych pism i dokumentów projektowych,
- c) dbanie o kompletność papierowych wersji dokumentacji (podpisy, wypełnienie wszystkich koniecznych rubryk itp.),
- d) dbanie o porządek w papierowej dokumentacji dotyczącej projektu.
- ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO
- TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- 1) minimum średnie wykształcenie,
- 2) zapewnią kadrę zgodną z powyższymi wymaganiami
- 1) posiadają co najmniej roczne doświadczenie w pracy biurowej,
- 2) zapewnią kadrę zgodną z powyższymi wymaganiami
- 3) DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
- 4) WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
- 5) OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- – Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie,
- – Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania,
- – Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązują się nie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego,
- – Oferta powinna zawierać łączne koszty związane z realizacją zamówienia,
- – Ceny należy podać w kwocie brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ze składkami pracodawcy,
- – Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- 6) OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
- 7) MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
- 8) KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
- 9) SPOSÓB OBLICZENIA WARTOŚCI PUNKTOWEJ OFERTY
- 1) Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert
- 2) sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium.
- 10) INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- 11) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
- 12) UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
- 13) UWAGI KOŃCOWE
- a) Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
- b) Praca jest wykonywana w ramach umowy zlecenia. Płatność realizowana będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku. Warunkiem przyjęcia rachunku do płatności jest podpisanie przez obie ewidencji czasu pracy.
- 14) POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących „Trakt”,
adres siedziby: ul. Wilcza 70/40, 00-670 Warszawa,
adres biura: al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa
e-mail: fundacja@trakt.org.pl
Przedmiotem zamówienia jest:
Część A:
Usługi asysty osobistej dla osób niewidomych i słabowidzących będących uczestnikami projektu.
Wymiar godzin: 720 godzin
Część B:
Usługi lektora / asystenta prac biurowych dla niewidomych pracowników zatrudnionych do realizacji projektu.
Wymiar godzin: 180 godzin
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłonienia do realizacji zadań więcej niż jednego Wykonawcy.
ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY
Dla części A:
a) pomoc w dotarciu do biura realizatora w celu podpisania dokumentów projektowych,
b) pomoc w zapoznaniu się z treścią deklaracji uczestnictwa, z regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie, oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, pomoc w złożeniu podpisów,
c) pomoc w dotarciu na diagnozy oraz zajęcia indywidualne realizowane w ramach wsparcia z zakresu integracji społecznej lub zawodowej.
Dla części B:
Dla części A:
zapewnienie uczestników, którzy będą potrzebowali asysty,
Dla części B:
Zapewnienie stanowiska pracy lektora/asystenta prac biurowych.
Wyboru najkorzystniejszej oferty i zawiadomienie Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty nie później niż 5 dni po terminie składania ofert.
Część A:
woj. Mazowieckie, sierpień 2018-październik 2019.
Część B:
Warszawa, lipiec 2018 – październik 2019 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń (złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją zapytania), a ponad to:
Część A:
posiadają doświadczenie w asystowaniu osobom z niewidomym lub słabowidzącym,
lub
Część B:
posiadają doświadczenie w pracy z osobami niewidomymi lub słabowidzącymi
minimum średnie wykształcenie,
lub
Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające jego wykształcenie i list motywacyjny opisujący dotychczasowe doświadczenie w zakresie asystowania osobom z problemami wzroku, a dla części B dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Złoty Polski
Dominika Buchalska, / d.buchalska@trakt.org.pl
Oferta powinna zostać dostarczona do biura Fundacji Polskich Niewidomych i Słabowidzących Trakt, al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa, lub drogą elektroniczą na adres: d.buchalska@trakt.org.pl do dnia 12 lipca 2018 do godziny 15.00.
Na kopercie lub w tytule wiadomości należy umieścić dopisek Asysta oraz określić odpowiednio CZĘŚĆ A / B.
Liczy się data i godzina wpływu do biura Zamawiającego. W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.
Zamawiający nie zwraca Wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.
Cena – 100 pkt.
Cena – 100%
Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostały ocenione jako najkorzystniejsze tj. uzyskały największą liczbę punktów w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:
Kryterium cenowe:
Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto realizacji usługi (1h zegarowa zajęć) – 100 pkt.
najniższa cena
liczba punktów = ————————– x 100
cena badanej oferty
W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.
Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
Do zapytania ofertowego dołączono – Formularz oferty
Błąd: Nie znaleziono pliku licznika!Szukano w Link do folderu licznikówDodano: 04-07-2018 10:15:34