Treść strony

Podaruj nam 1,5 procent swojego podatku

 

ZAPYTANIE OFERTOWE asysta dla osób niewidomych i słabowidzących

asysta dla osób niewidomych i słabowidzących uczestników projektu oraz personelu projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

data zapytania: 04.07.2018r.

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
  2. Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących „Trakt”,

    adres siedziby: ul. Wilcza 70/40, 00-670 Warszawa,

    adres biura: al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa

    e-mail: fundacja@trakt.org.pl

  3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  4. Przedmiotem zamówienia jest:

    Część A:

    Usługi asysty osobistej dla osób niewidomych i słabowidzących będących uczestnikami projektu.

    Wymiar godzin: 720 godzin

    Część B:

    Usługi lektora / asystenta prac biurowych dla niewidomych pracowników zatrudnionych do realizacji projektu.

    Wymiar godzin: 180 godzin

    Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłonienia do realizacji zadań więcej niż jednego Wykonawcy.

    ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY

    Dla części A:

    a) pomoc w dotarciu do biura realizatora w celu podpisania dokumentów projektowych,

    b) pomoc w zapoznaniu się z treścią deklaracji uczestnictwa, z regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie, oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, pomoc w złożeniu podpisów,

    c) pomoc w dotarciu na diagnozy oraz zajęcia indywidualne realizowane w ramach wsparcia z zakresu integracji społecznej lub zawodowej.

    Dla części B:

    • a) wsparcie eksperta merytorycznego oraz kierownika projektu przy zapoznawaniu się z papierowymi wersjami dokumentów LISTNUM a. dotyczących projektu (m.in. ofertami napływającymi w związku z zapytaniami ofertowymi, formularzami zgłoszeniowymi itp.),
    • b) dbanie o graficzną stronę przygotowywanych pism i dokumentów projektowych,
    • c) dbanie o kompletność papierowych wersji dokumentacji (podpisy, wypełnienie wszystkich koniecznych rubryk itp.),
    • d) dbanie o porządek w papierowej dokumentacji dotyczącej projektu.
  5. ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO
  6. Dla części A:

    zapewnienie uczestników, którzy będą potrzebowali asysty,

    Dla części B:

    Zapewnienie stanowiska pracy lektora/asystenta prac biurowych.

    Wyboru najkorzystniejszej oferty i zawiadomienie Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty nie później niż 5 dni po terminie składania ofert.

  7. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
  8. Część A:

    woj. Mazowieckie, sierpień 2018-październik 2019.

    Część B:

    Warszawa, lipiec 2018 – październik 2019 r.

    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń (złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją zapytania), a ponad to:

    Część A:

    posiadają doświadczenie w asystowaniu osobom z niewidomym lub słabowidzącym,

    • 1) minimum średnie wykształcenie,
    • lub

    • 2) zapewnią kadrę zgodną z powyższymi wymaganiami

    Część B:

    • 1) posiadają co najmniej roczne doświadczenie w pracy biurowej,
    • posiadają doświadczenie w pracy z osobami niewidomymi lub słabowidzącymi

      minimum średnie wykształcenie,

      lub

    • 2) zapewnią kadrę zgodną z powyższymi wymaganiami
    • 3) DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
    • Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające jego wykształcenie i list motywacyjny opisujący dotychczasowe doświadczenie w zakresie asystowania osobom z problemami wzroku, a dla części B dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.

    • 4) WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
    • Złoty Polski

    • 5) OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
      • Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie,
      • – Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania,
      • – Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązują się nie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego,
      • – Oferta powinna zawierać łączne koszty związane z realizacją zamówienia,
      • – Ceny należy podać w kwocie brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ze składkami pracodawcy,
      • – Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
    • 6) OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
    • Dominika Buchalska, / d.buchalska@trakt.org.pl

    • 7) MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
    • Oferta powinna zostać dostarczona do biura Fundacji Polskich Niewidomych i Słabowidzących Trakt, al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa, lub drogą elektroniczą na adres: d.buchalska@trakt.org.pl do dnia 12 lipca 2018 do godziny 15.00.

      Na kopercie lub w tytule wiadomości należy umieścić dopisek Asysta oraz określić odpowiednio CZĘŚĆ A / B.

      Liczy się data i godzina wpływu do biura Zamawiającego. W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.

      Zamawiający nie zwraca Wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.

    • 8) KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
    • Cena – 100 pkt.

    • 9) SPOSÓB OBLICZENIA WARTOŚCI PUNKTOWEJ OFERTY
      1. 1) Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert
      2. Cena – 100%

      3. 2) sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium.
      4. Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostały ocenione jako najkorzystniejsze tj. uzyskały największą liczbę punktów w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:

        Kryterium cenowe:

        Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto realizacji usługi (1h zegarowa zajęć) – 100 pkt.

        najniższa cena

        liczba punktów = ————————– x 100

        cena badanej oferty

        W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

        Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

  9. 10) INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
  10. W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.

  11. 11) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
  12. Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  13. 12) UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
  14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

  15. 13) UWAGI KOŃCOWE
    • a) Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
    • b) Praca jest wykonywana w ramach umowy zlecenia. Płatność realizowana będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku. Warunkiem przyjęcia rachunku do płatności jest podpisanie przez obie ewidencji czasu pracy.
  16. 14) POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do zapytania ofertowego dołączono – Formularz oferty

Od lewej znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie oraz odwołania do Programu Regionalnego; w środku flaga Polski z napisem Rzeczpospolita Polska następnie logo promocyjne Mazowsza złożone z ozdobnego napisu Mazowsze oraz podpisu Serce Polski; zestaw podstawowy zamyka znak Unii Europejskiej złożony z flagi Unii Europejskiej i napisu Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Społeczny. Napisy znajdują się po lewej stronie flagi.

Błąd: Nie znaleziono pliku licznika!Szukano w Link do folderu liczników