Treść strony
Zapytanie ofertowe - Coaching
ZAPYTANIE OFERTOWE
obejmujące:
Część A: usługę rozwojową w formie indywidualnego omówienia wyników analizy osobowości wykonanej metodą Extended DISC dla 45 uczestników, w łącznym wymiarze 90 godzin.
Część B: coaching indywidualny dla uczestników projektu w wymiarze 80 godzin.
Dla uczestników projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
data zapytania: 17.09.2019r.
1.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących „Trakt”,
adres siedziby: ul. Wilcza 70/40, 00-670 Warszawa,
adres biura: al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa
e-mail: a.sekulska@trakt.org.pl
2.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Część A:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu omówienia wyników analiz osobowości wykonanych metodą Extended DISC oraz udzielenie informacji zwrotnej o mocnych stronach uczestniczki / uczestnika dla łącznie 45 uczestników projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących”.
Wymiar godzin: 90 godzin – średnio 2h na uczestnika
Część B:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług coachingu indywidualnego dla uczestników projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących”.
Wymiar godzin: 80 godzin
3.ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY
Część A:
- Udzielenie informacji o wynikach analizy osobowości wykonanych metodą Extended DISC.
- Uzupełnienie kart indywidualnego wsparcia dla każdego skierowanego do wsparcia uczestnika projektu.
Część B:
- • Przeprowadzenie wsparcia w formie coachingu indywidualnego.
- • Uzupełnienie kart indywidualnego wsparcia dla każdego skierowanego do wsparcia uczestnika projektu.
4.ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO
Zapewnienie uczestników.
5.TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin: wrzesień – październik 2019 r.
Miejsce realizacji usługi: Warszawa.
6.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń (złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją zapytania), a ponad to spełniają poniższe warunki:
Część A i B:
– posiadają dyplom ukończenia podyplomowych studiów z zakresu coachingu lub zapewnią kadrę zgodną z powyższymi wymaganiami
7.DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające jego wykształcenie, uprawnienia zawodowe, doświadczenie zawodowe.
8.WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
Złoty Polski
9.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie,
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania,
Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązują się nie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego,
Oferta powinna zawierać łączne koszty związane z realizacją zamówienia,
Ceny należy podać w kwocie brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ze składkami pracodawcy,
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
10.OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Ekspertka merytoryczna: Agnieszka Łuczka-Sękulska tel. 516 464 226, e-mail: a.sekulska@trakt.org.pl
Kierownik Projektu: Józef Mendruń tel. 797 407 937, e-mail: prezes@trakt.org.pl
11.MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
Oferta powinna zostać dostarczona do biura Fundacji Polskich Niewidomych i Słabowidzących Trakt, al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa, do dnia 26 września 2019 do godziny 12.00.
Na kopercie należy umieścić dopisek „coaching”.
Liczy się data i godzina wpływu do biura Zamawiającego. W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.
Zamawiający nie zwraca Wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.
12.KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
Cena – 100 pkt.
13.SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY
1) Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert
Cena – 100%
2) Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium.
Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostały ocenione jako najkorzystniejsze tj. uzyskały największą liczbę punktów w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:
a) Kryterium cenowe:
Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto realizacji usługi (1h godzina zajęć) – 100 pkt.
najniższa cena
liczba punktów =——————————x 100
cena badanej oferty
b) dodatkowe kwalifikacje:
W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
14.INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.
15.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
16.UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
17.UWAGI KOŃCOWE
Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączone podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo.
a) Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
b) Praca jest wykonywana w ramach umowy zlecenia. Płatność realizowana będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku. Warunkiem przyjęcia rachunku do płatności jest podpisanie przez obie strony ewidencji czasu pracy.
18.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do zapytania ofertowego dołączono:
Załącznik nr 1 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 2 formularz oferty
Błąd: Nie znaleziono pliku licznika!Szukano w Link do folderu licznikówDodano: 17-09-2019 10:28:00