Treść strony
Zapytanie ofertowe 3/DISONS 2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
na przeprowadzenie grupowych i indywidualnych zajęć z korzystania z nowoczesnych urządzeń i technologii informacyjno-komunikacyjnych dla osób niewidomych i słabowidzących będących uczestnikami projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących”” współfinansowanego ze środków Uni Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Nr postępowania: 3/DISONS/2018 data: 26.07.2018r.
- 1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących TRAKT,
adres siedziby: ul. Wilcza 70/40, 00-670 Warszawa,
adres biura: al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa
e-mail: fundacja@trakt.org.pl
- 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
– przeprowadzenie szkoleń grupowych z zakresu korzystania z nowoczesnych urządzeń i technologii informacyjno-komunikacyjnych. Szkolenie będzie realizowane w sześciu
12-13 osobowych grupach szkoleniowych. Szkolenie obejmuje naukę korzystania z iPhonów;
– przeprowadzenie indywidualnych szkoleń z zakresu korzystania z nowoczesnych technologii – iPhonów, komputerów z oprzyrządowaniem dla osoby z problemami wzroku – mająca na celu wzmocnienie zaradności, samodzielności i aktywności społecznej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłonienia do realizacji tego zadania więcej niż jednego Wykonawcy.
- 3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
80533100-0, usługi szkolenia komputerowego
- 4. ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY
- – Przygotowanie programów zajęć grupowych dla początkujących użytkowników i zaawansowanych oraz materiałów na szkolenie;
- – Przygotowanie indywidualnych programów zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestników
- – Przeprowadzenie zajęć grupowych w wymiarze 14 godzin na grupę; łącznie 84 godziny.
- – Przeprowadzenie zajęć indywidualnych, średnio na uczestnika 6 godzin dla 50 uczestników; łącznie 300 godzin.
- – W przypadku zajęć indywidualnych prowadzenie karty czasu pracy i karty indywidualnego wsparcia.
- 5. ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO
- – Zapewnienie uczestników projektu, z którymi zostaną przeprowadzone zajęcia.
- – Zapewnienie sprzętu do zajęć.
- – Wyboru najkorzystniejszej oferty i zawiadomienie Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty do dnia 3 sierpnia 2018 r.
- 6. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin zajęć grupowych: sierpień 2018
Termin zajęć indywidualnych: od września do listopada 2018
Miejsce realizacji szkoleń grupowych: miejsce wskazane przez zamawiającego: nie dalej niż 270 km od Warszawy w ośrodku, w którym odbędzie się spotkanie grupowe uczestników projektu;
Miejsce realizacji zajęć indywidualnych: w miejscu ustalonym przez Zamawiającego na terenie woj. mazowieckiego
- 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- 1) posiadają wykształcenie kierunkowe oraz udokumentowane minimum 150 godzin zajęć szkoleniowych dla osób niewidomych i słabowidzących z zakresu obsługi iPhona, komputera i innych urządzeń elektronicznych
lub
- 2) zapewnią wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną z udokumentowanym doświadczeniem (minimum 150 godzin zajęć) w prowadzeniu zajęć szkoleniowych dla osób niewidomych i słabowidzących z zakresu obsługi iPhona, komputera i innych urządzeń elektronicznych. Prowadzący zajęcia powinni posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe. Dopuszcza się inne wyższe wykształcenie, np. pedagogiczne.
Zamawiający dopuszcza wykształcenie inne niż kierunkowe z uwagi na specyfikę uczestników wsparcia, gdzie doskonała znajomość programów i sprzętu dostępnych dla niewidomych oraz umiejętność pracy z osobami z dysfunkcją wzroku jest bardzo istotnym wymogiem (referencje, zaświadczenia, świadectwa pracy).
- 8. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające jego wykształcenie i doświadczenie do prowadzenia zajęć w formie kserokopii/skanów.
- 9. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
Złoty Polski
- 10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- – Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie,
- – Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania,
- – Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązują się nie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego,
- – Oferta powinna zawierać łączne koszty związane z realizacją zamówienia,
- – Ceny należy podać w kwocie brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ze składkami pracodawcy,
- – Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- 11. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Dominika Buchalska, d.buchalska@trakt.org.pl
- 12. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
Oferta powinna zostać dostarczona pocztą elektroniczną pod adres e-mail: d.buchalska@trakt.org.pl do dnia 06.08.2018, do godziny 16.00 – w tytule wiadomości należy podać numer niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta może zostać również dostarczona pocztą tradycyjną lub osobiście do biura Fundacji Polskich Niewidomych i Słabowidzących Trakt, al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa, do 06.08.2018 do godziny 16.00. Na kopercie należy umieścić numer niniejszego Zapytania Ofertowego. Liczy się data i godzina wpływu do biura Zamawiającego. W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.
- 13. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
Cena – 70 pkt.
Doświadczenie – 30 pkt.
- 14. SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY
- 1) Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert
Cena – 70%
Doświadczenie – 30%
- 2) Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium.
Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostały ocenione jako najkorzystniejsze tj. uzyskały największą liczbę punktów w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:
a) Kryterium cenowe. Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto realizacji usługi (1h zegarowa zajęć) – 70 pkt.
najniższa cena
liczba punktów = ————————– x 70
cena badanej oferty
b) Doświadczenie – 30 pkt.
Za każde dodatkowe 50 godzin udokumentowanego doświadczenia w danym zakresie w ciągu ostatnich 2 lat – 10 pkt., maksymalnie 150 godzin – 30 pkt.
W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
- 15. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.
- 16. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- 17. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
- 18. UWAGI KOŃCOWE
- a) Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączone podmioty, które powiązane są z beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo.
- b) Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
- c) Praca jest wykonywana w ramach umowy zlecenia. Płatność realizowana będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku. Warunkiem przyjęcia rachunku do płatności jest podpisanie przez obie Strony protokołu zdawczo-odbiorczego.
- 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do zapytania ofertowego dołączono:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Dodano: 27-07-2018 13:40:27