Treść strony
Orientacja przestrzenna - zapytanie ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na przeprowadzenie indywidualnych zajęć z zakresu nauki orientacji przestrzennej i lokomocji dla osób niewidomych i słabowidzących będących uczestnikami projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących”” współfinansowanego ze środków Uni Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Nr postępowania:4/DISONS/2018data:06.09.2018r.
- 1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących TRAKT, ul. Wilcza 70/40, 00-670 Warszawa,
adres biura: al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa, e-mail: fundacja@trakt.org.pl
- 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych zajęć z zakresu nauki orientacji przestrzennej i lokomocji dla osób niewidomych, służących nabyciu umiejętności poruszania się z białą laską, poruszania się z przewodnikiem, orientacji w kierunkach świata, korzystania z: GPS, drogowskazów, stron internetowych komunikacji miejskiej, dalekobieżnej i kolejowej; umiejętności docierania do ważnych punktów w miejscu zamieszkania i/lub pracy, bezpiecznego przechodzenia przez skrzyżowania, radzenia sobie w różnych sytuacjach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłonienia do realizacji tego zadania więcej niż jednego Wykonawcy.
- 3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
- 4. 805700000 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
- 5. ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY:
- przeprowadzenie indywidualnych zajęć z uczestnikami projektu i przygotowanie indywidualnego planu zajęć w oparciu o potrzeby i możliwości uczestnika/uczestniczki – średnio 40 godzin zajęć dla 13 osób,
- prowadzenie karty czasu pracy i karty indywidualnego wsparcia.
6. ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO:
- Zapewnienie uczestników projektu, z którymi zostaną przeprowadzone zajęcia.
- Wybór najkorzystniejszej oferty i zawiadomienie Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną poinformowani do dnia 22 września 2018 r.
- 7. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin: od września 2018 do października 2019 r.
Miejsce: Warszawa i województwo mazowieckie (w miejscu zamieszkania uczestników/uczestniczek).
- 8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- wykształcenie wyższe kierunkowe poświadczone odpowiednimi dokumentami,
- udokumentowane doświadczeniem (minimum 150 godzin zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia) w ciągu ostatnich 5 lat poświadczone odpowiednimi dokumentami (zaświadczenie, umowa zlecenia, świadectwo pracy itp.).
- 9. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
Złoty Polski
- 10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- – Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie,
- – Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniemoferty, niezależnie od wyniku postępowania,
- – Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązują się nie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względemZamawiającego,
- – Oferta powinna zawierać łączne koszty związane z realizacją zamówienia,
- – Ceny należy podać w kwocie brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ze składkami pracodawcy,
- – Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- 11. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Dominika Buchalska:
e-mail: d.buchalska@trakt.org.pl
- 12. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
Oferta powinna zostać dostarczona pocztą elektroniczną pod adres e-mail: d.buchalska@trakt.org.pl do dnia 14 września 2018 do godziny 16.00 – w tytule wiadomości należy podać numer niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta może zostać również dostarczona pocztą tradycyjną lub osobiście do biura Fundacji Polskich Niewidomych i Słabowidzących Trakt, al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa w tym samym terminie. Na kopercie należy umieścić numer niniejszego Zapytania Ofertowego. Liczy się data i godzina wpływu do biura Zamawiającego. W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.
- 13. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
Cena – 70 pkt.
Doświadczenie – 30 pkt.
- 14. SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY
- 1) Wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny ofert
Cena – 70%
Doświadczenie – 30%
- 2) Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium.
Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostały ocenione jako najkorzystniejsze tj. uzyskały największą liczbę punktów w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:
a) Kryterium cenowe. Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto realizacji usługi (1h zegarowa zajęć) – 70 pkt.
najniższa cena
liczba punktów = ————————– x 70
cena badanej oferty
b) Doświadczenie – 30 pkt.
Za każde dodatkowe 50 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat – 10 pkt., maksymalnie 150 godzin – 30 pkt.
W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
- 15. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W przypadku przesłania skanów lub kopii wymaganych dokumentów w dniu podpisania umowy należy dostarczyć oryginały w celu potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem.
- 16. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- 17. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
- 18. UWAGI KOŃCOWE
- a) Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączone podmioty, które powiązane są z beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo.
- b) Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
- c) Praca jest wykonywana w ramach umowy zlecenia.Płatność realizowana będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku. Warunkiem przyjęcia rachunku do płatności jest podpisanie przez obie Strony protokołu zdawczo-odbiorczego.
- 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do zapytania ofertowego dołączono:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Dodano: 06-09-2018 18:55:48