Treść strony
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Informacje ogólne
Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących "Trakt"Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona Fundacji Polskich Niewidomych i Słabowidzących "Trakt".
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treść niedostępna
• Na stronie nie można dostosowywać kontrastu.
• Focus klawiatury nie jest widoczny.
• Na stronie występują łącza, których treść może nie być zrozumiała bez odniesienia do kontekstu.
• Odnośniki aktywujące pobieranie plików nie są w pełni opisane (np. może brakować informacji o rozmiarze i/lub formacie pliku).
Wyłączenia
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Monika Zarczuk-Engelsma, fundacja@trakt.org.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48606757585. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, nastąpi najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniania dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Adres biura fundacji: ul.Krańcowa 23 m.23
02–493 Warszawa
Do Fundacji można dojechać m.in. liniami autobusowymi 187, 189, 401, 517(przystanek “Zajezdnia Kleszczowa”).
Biuro fundacji znajduje się na trzecim piętrze. Biuro nie jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i mających problemy z chodzeniem po schodach. W budynku nie ma windy oraz podnośnika dla wózków.