Treść strony

Podaruj nam 1,5 procent swojego podatku

 

ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 29.04.2019 - POŚREDNICTWO PRACY

ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 29.04.2019

POŚREDNICTWO PRACY

Na świadczenie usług: pośrednictwa pracy w projekcie „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących”

Warszawa,29.04.2019

1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający: Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących „Trakt”,

Siedziba: ul. Wilcza 70/40, 00-670 Warszawa

Biuro: al. Bohaterów Września 9 lok. 104, 00-973 Warszawa

NIP: 525-23-38-095

e-mail: fundacja@trakt.org.pl

Strona internetowa: http://www.trakt.org.pl

Telefon: 22 576-18-78

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pośrednictwa pracy w ramach projektu „Droga do integracji i samodzielności osób niewidomych i słabowidzących” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

85312510-7 / Pełna nazwa: Usługi rehabilitacji zawodowej

4. ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY

Usługa pośrednictwa pracy dla 25 uczestników projektu, w sumie 250 godzin.

  • a) wspomaganie uczestników w poszukiwaniu stażu/zatrudnienia;
  • b) aktywne poszukiwanie pracodawców (staże, zatrudnienie);
  • c) pomoc w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny);
  • d) przygotowanie uczestników do odbycia rozmów kwalifikacyjnych;
  • e) dobór stanowisk pracy i pracodawców do kwalifikacji i możliwości uczestników;
  • f) zapoznanie uczestników z zapisami Kodeksu Pracy, ze szczególnym uwzględnieniem praw i obowiązków pracodawcy wobec osób z niepełnosprawnościami;
  • g) informowanie pracodawców o prawnych, organizacyjnych, technicznych aspektach zatrudniania osób z niepełnosprawnościami (dofinansowania PFRON, klauzule społeczne, dostosowanie stanowiska pracy);
  • h) dokumentacja przebiegu pośrednictwa, opinie i rekomendacje w sprawie dalszego wsparcia uczestnika w ramach projektu;
  • i) dbałość o zabezpieczenie danych osobowych uczestników projektu;

5. Zadania po stronie zamawiającego:

Zawarcie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie) na świadczenie usług wynikających z zapytania.

Skierowanie uczestników do wsparcia zawodowego.

Przekazanie dokumentacji projektowej (dane uczestników, formularze dokumentacji wsparcia)

6. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymiar czasu pracy / termin wykonania:

250 godzin /termin wykonania maj 2019 r. czerwiec 2019 r.

Miejsce:

Warszawa biuro zleceniodawcy.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki lub zapewnią kadrę spełniającą następujące warunki:

  • 1) akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń, złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania,
  • 2) posiadają co najmniej 3-letni staż pracy z osobami z niepełnosprawnością lub mogą wykazać się minimum 3-letnią współpracą z organizacjami lub instytucjami działającymi na rzecz osób z niepełnosprawnością w zakresie integracji i aktywizacji zawodowej osób z dysfunkcją wzroku,
  • a) posiadają wyższe wykształcenie;
  • b) 150 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie pośrednictwa pracy w ostatnich 5 latach;
  • c) posiadają szeroką wiedzę o specyfice rynku pracy na terenie województwa mazowieckiego, z uwzględnieniem aspektów zatrudniania osób z dysfunkcją wzroku (m.in. dofinasowania ze środków PFRON).

8. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW

Wykonawca składa ofertę, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 2), oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych (załącznik nr 3). Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczenia lub kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie.

Ponadto najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginały w/w dokumentów do wglądu.

9. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA

Złoty polski

10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  • 1) Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
  • 2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
  • 3) Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
  • 4) Oferta powinna zawierać łączne koszty związane z realizacją zamówienia.
  • 5) Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w kwocie brutto brutto.
  • 6) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

11. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI

Ekspertka merytoryczna: Agnieszka Łuczka-Sękulska tel. 516 464 226,

e-mail: a.sekulska@trakt.org.pl

Kierownik Projektu: Józef Mendruń tel. 797 407 937

12. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego tradycyjną pocztą listem poleconym lub osobiście na adres biura Fundacji Polskich Niewidomych i Słabowidzących „Trakt”: al. Bohaterów Września 9 lok. 104,

00 – 973 Warszawa

lub pocztą elektroniczną na adres: a.sekulska@trakt.org.pl

(podając w temacie wiadomości numer zapytania ofertowego).

Termin składania ofert upływa dnia 10 maja 2019 r. o godzinie 12.00.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Ofertę należy zapakować w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, trwale zabezpieczonym, uniemożliwiającym otwarcie przed upływem terminu posiedzenia komisji rozstrzygającej.

Na kopercie lub w tytule wiadomości e-mail należy wpisać: POŚREDNICTWO PRACY

13. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:

Kryterium I – cena oferty brutto – 100%

Kryterium I – cena

Według kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

(oferta z najniższą ceną ofertową brutto/cena ofertowa brutto oferty ocenianej) x 100 x 100%

Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 100 pkt.

Inne oferty otrzymają odpowiednio mniej.

W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. uzyskała największą łączną liczbę punktów w oparciu o podane kryteria wyboru.

14. WARUNKI ZMIANY UMOWY

W sytuacji kiedy Wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo podpisać umowę z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza spośród pozostałych, poddanych ocenie ofert.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z potencjalnym Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w stosunku do pozostałych ofert.

W przypadku gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie, zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z potencjalnym wykonawcą, który złożył tę ofertę.

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zamówieniu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:

  • 1) terminu realizacji zamówienia;
  • 2) zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników z powodu ujawnienia się potrzeb uczestników nie dających się przewidzieć w chwili składania niniejszego zapytania, z przyczyn organizacyjnych lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej);
  • 3) zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę;
  • 4) zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług.

15. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

16. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

17. UWAGI KOŃCOWE

Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączone podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo.

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

18. ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 formularz oferty

Załącznik nr 2 oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych,

Załącznik nr 3 oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

 

Od lewej znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie oraz odwołania do Programu Regionalnego; w środku flaga Polski z napisem Rzeczpospolita Polska następnie logo promocyjne Mazowsza złożone z ozdobnego napisu Mazowsze oraz podpisu Serce Polski; zestaw podstawowy zamyka znak Unii Europejskiej złożony z flagi Unii Europejskiej i napisu Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Społeczny. Napisy znajdują się po lewej stronie flagi.

Błąd: Nie znaleziono pliku licznika!Szukano w Link do folderu liczników